Izbaudīju absolūti sireālu sajūtu – kā ir traukties ar auto pa pilnīgi taisnu bijušo vilciena sliežu ceļu, kas ved cauri Kangaru apkārtnes mežiem. Apskatīt bijušās dzelzceļa stacijas 2015. gada vasarā bija ļoti patīkams piedzīvojums. Vietējām pašvaldībām ieteiktu šo ceļu ziedot tūrisma maršrutam.
Tagadējā Ropažu novadā atradās piecas dzelzceļa stacijas – Kangari, Augšciems, Ķivuļi, Bajāri un Remīne.
Kangaru stacija atklāta 1935. gada 26. novembrī Rīgas-Ērgļu dzelzceļa līnijā. Stacijas divstāvu mūra ēka pēc arhitekta Voldemāra Ozoliņa projekta uzcelta 1937. gada novembrī. Pirmajā stāvā bija uzgaidāmā telpa pasažieriem, darba telpas stacijas personālam un bufete. Līdzās dežūrtelpai tika piebūvēta bagāžas noliktava.
2002. gadā Kangaru staciju slēdz un kopš 2007. gada vilciens dzelzceļa līnijā nekursē. 2009. gada jūnijā tika pieņemts lēmums dzelzceļa līniju demontēt. Stacijas ēka pašlaik ir vietējās nozīmes kultūras piemineklis.